Josefin Ogarp

Träningsplaner inför hösten.

Hej alla mina fina läsare!
Ett litet oförberett pausande blev det tydligen här inne. Inte alls meningen, men ibland arbetar jag rätt långa pass (och kvällspass) så tiden räcker tyvärr inte till alltid.
Men, nu är jag äntligen tillbaka. Vad har jag gjort sedan jag skrev här senast? Jo, jag har smällt av två grymt roliga pass på gymmet den här veckan och jag känner faktiskt att det börjar hända lite med mina stackars små biceps och triceps. Jag har aldrig varit särskilt stark i överkroppen rent generellt så det känns så kul att det börjar hända grejer. 
Jag har kommit fram till att jag ska fortsätta att fokusera på två armpass varje vecka fram till november och sedan summera träningsmånaden och jämföra vad jag klarade av innan och vad jag klarar av nu.

I november ska jag fokusera mycket på magen för jag har helt enkelt insett att det är bålpartiet som gör att jag inte kan komma längre med mina knäböj.
Magen tappar gärna sin anspänning och jag tappar liksom hela hållningen och då är det kört.
Jag är trots allt bara 26 år och jag vill inte få några kvarstående ryggproblem på grund av att jag inte lyssnat på min kropp och dess signaler.
Så jag ska ladda ner mammamage-appen igen och träna upp mina undre magmuskler samt bäckenbotten och få en stabil grund.
Jag ser faktiskt fram emot att få upp en bra muskulatur i magen också, för det hade varit kul att se hur mycket degmage det blir över ;)
Dessutom så ska kosten bli mer fokuserad (jag har tappat det rätt mycket) så att jag får bättre vanor.
Hösten är för mig en nystart och jag är så jäkla taggad!!!


Nu ska jag passa på att dammsuga av lite snabbt här hemma när inge liten mini ska vara med och dra i grejerna.
Ha en jättefin torsdag!
KRAM

Kommentarer

Laddar kommentarer...
Visa alla kommentarer
Formuläret laddas